دايي بدون کاشاني در پرسپوليس مي‌ماند
دايي بدون کاشاني در پرسپوليس مي‌ماند
خراسان ورزشي - مورخ دوشنبه 1390/03/23 شماره انتشار 17858
 
 

مجتبي نورعلي/ پس از پايان بازي ملوان و پرسپوليس در بازي برگشت فينال جام حذفي قرارداد علي دايي با پرسپوليس هم به پايان رسيد تا اين تيم که بي‌سرپرست شده بود بي‌سرمربي هم بشود و در روزگاري که همه تيم‌ها سعي در جذب بهترين‌هاي ليگ را دارند اين تيم تهراني بلاتکليف باشد.

 

علي دايي در اواخر ليگ دهم بارها در مصاحبه‌هايش عنوان مي‌کرد که از خيلي از تيم‌ها پيشنهاد مربي‌گري داشته و اين که نزديکان حبيب کاشاني مي‌گفتند که کاشاني با سپردن پرسپوليس به او باعث شده تا دوباره دايي زنده شود اصلا حرف درستي نبوده است. دايي براي اثبات حرف‌هايش حتي بارها نام محمدرضا ساکت مديرعامل سپاهان را ‌آورد و گفت که او خواهان حضور دايي در سپاهان بوده است. حالا اما شنيده مي‌شود با احتمال تمديد قرارداد امير قلعه‌نويي با سپاهان، اين باشگاه اصفهاني به دنبال علي دايي است و مي‌خواهد اين مربي را بر روي نيمکت فني تيمش بنشاند. محمدرضا ساکت مديرعامل سپاهان در اين خصوص که قلعه‌نويي مي‌رود يا نه مي‌گويد: «در حال مذاکره با امير قلعه‌نويي هستيم و تا يکي، دو روز آينده تکليف اين موضوع هم مشخص مي‌شود. البته گزينه اول و دوم ما امير قلعه‌نويي است اما اگر با او به توافق نرسيم با علي دايي مذاکره مي‌کنيم. هواداران سپاهان نگران نباشند، چراکه همه اهتمام هيئت مديره و شرکت فولادمبارکه بر حضور قدرتمند سپاهان در تمام عرصه‌هاست. سعي مي‌کنيم بهترين‌ها را براي سپاهان فراهم کنيم.» ساکت اما درخصوص حضور علي دايي در اين تيم صحبتي نکرد و شايد بايد اين مسئله را به حرکت با چراغ خاموش اين باشگاه ربط داد.

 

درخصوص علي دايي اخبار ديگري هم شنيده مي‌شود. گفته مي‌شود يکي ديگر از باشگاه‌هايي که سفت و سخت به دنبال علي دايي است تا او را به خدمت بگيرد تيم داماش رشت است که به تازگي ليگ برتري شده و مدير اين تيم امير عابديني که از دوستان صميمي علي دايي است او را براي هدايت تيمش مي‌خواهد. البته عابديني بارها در مصاحبه‌هايش عنوان کرده که با مهدي دينورزاده مربي فعلي اين تيم در ليگ برتر شرکت خواهد کرد اما همه مي‌دانند که اين مربي جايي در اهداف و برنامه‌هاي بلندپروازانه مدير داماش (عابديني) ندارد. در اين خصوص گفته مي‌شود که احتمال حضور دايي در رشت هم زياد است. حتي شنيده شده که دايي ليستي به عابديني داده و گفته اگر بازيکناني مثل رحمتي، ادينهو، عقيلي، خلعتبري، آندرانيک تيموريان و... را به خدمت بگيرند راهي داماش مي‌شود. يک منبع نزديک به علي دايي درخصوص اين که دايي را فصل آينده در چه تيمي مي‌بينيم مي‌گويد: «قبل از رفتن ايشان به انزلي با او ديدار کردم و درخصوص تيم آينده‌اش چيزي نگفت اما عنوان کرد که بعد از بازي با ملوان تکليفش مشخص مي‌شود. علي دايي امشب در برنامه 90 شرکت مي‌کند و بعد از آن به مسافرت مي‌رود و احتمالا حدود 10 روزي در ايران نخواهد بود. البته اين که چه روزي به مسافرت مي‌رود را نمي‌دانم اما مطمئن هستم که ايشان تا قبل از مسافرت به خارج از کشور تيم جديدش را مشخص خواهد کرد چراکه بايد ليست بازيکنانش را به مديران تيمش بدهد تا آن‌ها را براي فصل آينده جذب کنند.» اين فرد مطلع درخصوص رفتن دايي به داماش هم صحبت جالبي انجام مي‌دهد: «از خود دايي نشنيدم اما از نزديکانش شنيدم احتمال دارد با معرفي وزير ورزش امير عابديني باز هم به پرسپوليس بيايد که در آن صورت حتما علي دايي سرمربي فصل آينده اين تيم خواهد بود.»

 

اين که دايي تمايل به ماندن در پرسپوليس دارد اظهرمن‌الشمس است اما دايي زماني مي‌خواهد در پرسپوليس باشد که حبيب کاشاني در اين تيم حضور نداشته باشد. دايي خودش در محفلي دوستانه گفته: «در پرسپوليس بدون کاشاني مي‌مانم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 381
بازدید هفته : 439
بازدید ماه : 430
بازدید کل : 72224
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket